Na okraj

9. 7.

Ladíme Jablkoň

23. 7.

073516

959428

Skákala

27. 7.

Krmná dávka

180 kg sena doložit senáží do 950 kg

13. 8.

E GISM

FISM

Ti, co ví, kudy jít, když se stmívá

13. 8.

pastvina Na K.

Dala jsem sůl

Hodně senáže po zemi, shrnula jsem k vozu do řady, rozhrnula opatrně senáž ve voze

Třetina malé voznice

pastvina Na P.

Sůl mají

Sena dost

Voda teče krásně

Zadní S.

Sůl mají

Senáž jsem rozhrnula

Vody v kostkách dost, viz foto, ale teče čůrkem, viz video

20. 8.

Harry Styles má za sebou tragickou lásku. Já bych mu to srdíčko zalepila.

tanečnice, tábornice Verča, 20. 8. 2023

24. 8.

Když tábornické srdce máš, život má jiný ráz.

30. 8.

Kluci, co snáší modrý z nebe, jsou nedoceněný zboží. Daj vám svoje srdce na zlatým podnose a do druhý ruky nůž, abyste si mohly zakrojit.

8. 9.

Mí herculis

14. 9.

Už se nejmenuju jako rozhledna

Ticho v pohledech, ticho ve slovech.

Mluvíme spolu, ale nic si neříkáme.

Nejvíc si řekneme,

zatímco mlčíme.

Jenom se lajkujeme.

29. 9.

Kateřino Marie Tichá, to je taková pecka!

29. 9.

Předmět na pedagogické fakultě

Hodnoticí metody: známkou

3. 10.

Už se zase jmenuju jako rozhledna.

6. 10.

Jak jsme byli na Trautenbercích

Tali

7. 10.

Absolutní důvěru bezpečí, propojení, zázemí. To nejvíc, co dokážu cítit.

21. 10.

Andělé od A 2. capo

2. 12.

Odpočiň si, Sáro

Magdalenko, má panenko, neplakej

9. 12.

Loučím se taky, pane kníže. Nahoře na Vás čeká jeden velkej sedlák, se kterým si tuším budete mít co říct.

14. 12.

Poslední dny až týdny mi pomáhají přežít tyto skutečnosti:

Harry Styles

můj kluk mi zase napsal dopis k výročí

adventní kalendář Milka od jeho mámy, ve kterým jsou neskutečně velký bonbony

venčení božácký zlatý retrívřice při západu slunce

v autě jsem zapnula rádio a hráli mi Nirvanu

brýle proti modrýmu světlu

sdílení u kávovaru

kvalitní sex

23. 12.

Sraz z gymplu je návrat v čase do tý chvíle, než první kluk, kvůli kterýmu jsi v životě brečela, kterej vypadá stejně, jako tenkrát, když jsi kvůli němu brečela, odpoví na otázku jaký to je bejt táta: „Žena je úžasná, zvládá to skvěle.“

*Ženě je max pětadvacet.

25. 12.

Staroba je zase se na Boží hod probudit úplně kaput, zablokovaný záda a kašel nechutňák.

28. 12.

Ležím jak podťatá, i když už bez teploty. Rozrazí se dveře, do postele mi přiletí rafaelo a brácha řekne: „Ty vole, makáči, buď dobrá!“

Napsat komentář