Modrým autem

Už jsme spolu dlouho nikam nejeli. Tentokrát jsem taxikář. Na benzínce u Rokycan je zavřený KFC, ale dáme si aspoň kafe, párky se netočí. Svůj zážitek ohodnotím pěti hvězdičkami. V autě mi brácha dělá diskotéku jako vždycky. Vypadá to, že jeho nová slečna má dobrej hudební vkus. To by si ji měl nechat. Zpíváme spolu I´m beggin´, pak řekne, to nestíhám, ratatata. To jsem stih! Kdybych neřídila mlátila bych se smíchy do stehen.

Jak se blížíme k domovu, fouká a sněží čím dál víc. Hrajou Tři sestry, zase je léto 2016. Jednadvacátýho srpna já se mohu smát?

Zajedu ke kravínu, jestli je všechno ok a zajištěný vrata, nikde nic nelítá.

Kdy budu dostatečně stará na to, aby jim bylo hloupý povalit mě na zem, jeden mě drží a druhej zkouší, jestli mi dá nohu za hlavu, když teď dělám tu jógu? Skoro jo, vole!

Napsat komentář